maandag 18 juli 2016

Bugaboo - Anything but a card monday.

Hallo allemaal,

Vandaag is het maandag dus dat betekend anything but a card monday! Alles mag zolang het maar geen kaart is. Vandaag dus geen kaart maar een giftbag, leuk om een cadeautje in te doen. Nemen jullie ook even een kijkje op het catch the bug blog om te zien wat mijn teamies voor moois gemaakt hebben?




De basis is een kraft giftbag. Ik heb daarna een stuk zwart cardstock gesneden van 16 x 11 daarop wit cardstock 15,5 x 10,5 en daarop designpapier 15 x 10. Dit papier heb ik bewerkt met een kruissteek met zwart garen. In het midden en lint met witte bollen afgewerkt met een zwarte knoop. De letters zijn een stans van Marianne Design en heb ik in verschillende kleuren gestanst.



De digi stempel Circle Sentiments - Birthday Ewe uitgeprint en ingekleurd met copics. De ballonen bewerkt met glossy accent Uitgestanst met een cirkel stans en van zwart cardstock de stans van Marianne Design. De binnenkant van de stans overgetrokken op designpapier en uitgeknipt. Iedere laag opgeplakt met 3-d tape.

Met het de bag doe ik graag mee met de volgende challenge's:

MarkerPOP blog: All about die cuts

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten