donderdag 15 februari 2018

Happy birthday to my favorite chick

Hallo allemaal,

Gisteren was het woensdag, knutseldag ;). Ik ging met een van de olympic challenge's van My favorite things aan de gang. De opdracht was om een een techniek met een soort kaart te combineren. Ik combineerde een shakerkaart met een in-laid die cut.


Als eerste maakte ik de wolken met het mini cloud stencil en twisted lemon distress inkt. Ik maakte met de cirkel stans twee cirkels en maakte er twee ballonnen van. 


Ik stanste het woord Happy uit de kaart en en plakte er een strook wit cardstock achter. Ik bewaarde de kleine stukjes geel/wit en stanste het woord nogmaals ditmaal uit zwart cardstock en plakte dit erop. Ik plakte daarna de kleine stukjes die ik bewaard had er tussen. Ik stempelde het woord birthday en de rest van de tekst met versafine inkt. Van Birthday maakte ik een banner.


Ik stempelde twee chicks en kleurde ze in met copic markers. Stanste ze uit en plakte ze op de kaart. Ik vulde het shaker gedeelte met zwarte, roze en doorzichtige sequins en plakte er een stuk cardstock achter. Het geheel plakte ik op een witte basis kaart die ik heb voorzien van wat gestreept designpapier.

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

8 opmerkingen:

  1. Heel leuk dit shakkaartje Marieke...mooie details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, met zulke leuke details!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent toch echt wel een kei in het verzinnen van originele kaarten! Zó leuk de e, met de toffe chickey’s!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe leuk deze shaker in die zonnige kleurtjes!! Gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Leuk die achtergrond en het stempelwerk.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooi kaartje en zulke leuke details. Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen